Рульова консоль для човна ПВХ: покрокова інструкція щодо вибору та виготовлення консолі своїми руками для керування мотором
Активні люди, які всіляко намагаються урізноманітнити своє дозвілля, все частіше проводять вільний від роботи час на водоймах. Максимального задоволення отримати на березі не вдасться, тому вони вирішуються спуститися на воду, попередньо закупивши плавальний засіб.
Розвага може бути небезпечною, якщо заздалегідь не передбачити деякі нюанси, кермові консолі надувних човнів стануть невід’ємним атрибутом самохідного пристосування, до їх вибору слід підходити уважно.
Щоб рибалка, полювання чи просто підкорення простору озера стали комфортнішими, знадобиться надійне управління. Сучасні моделі навіть дозволяють стежити за процесом дистанційно та отримувати всі важливі дані на дисплей.
Що таке кермо для човна
Для збільшення маневреності фахівцями було доглянуто спеціальні прилади, на надувному судні вони найчастіше знімні, це допомагає при транспортуванні.
Якісна рульова консоль міні-човна ПВХ складається з таких частин як:
- Штурвал;
- Стійка;
- Редуктор;
- Селектор передач.
Не виключається наявність ехолота, який здатний убезпечити всіх людей, що перебувають усередині, від зіткнення з міллю під час прогулянок на воді, риболовлі або полюванні. Серед практичних доповнень слід зазначити прилад для визначення обертів двигуна, вольтметр та триметр, який видає дані щодо кута нахилу.
Рекомендація! Пристрій крім зручності при маневрах служить гарною противагою, в момент невеликої хитавиці перебувати в судні набагато комфортніше.
Стандартний варіант
Цей тип дистанційної кермової консолі для алюмінієвого човна складається з тросів для керування, механізму поворотів, реверсу та контролера газу.
Вага пристрою варіюється від 15 до 65 кг, поручні виготовляються на заводі із застосуванням нержавіючої сталі, термін служби великий. Деякі комплекти містять сидіння, їх майстри обтягують тканинним полотном із щільною структурою.
Сама панель створюється з таких матеріалів, як:
- Пластмас;
- Склопластик;
- Сталь;
- Морська фанера.
При підборі редуктора професіонали радять якомога точніше визначити потужність двигуна, так для деталі до 60 л. с. підійде Т-67, на каркасі має бути штурвал не більше 40 см.
Міні модель
Перш ніж переходити до закупівлі та встановлення кермової консолі на човен потрібно визначитися з габаритами доповнення. Цей вид продукції, як відомо з назви, дуже компактний, середні показники приблизно такі: 48 на 51 на 43.
Монтаж простий, з процесом впораються навіть новачки, закріплення досить легке, важить лише 4 кг, з транспортуванням проблем не буває.
Для фіксації складових потрібні спеціально розроблені кріплення, зазвичай такі елементи входять до комплектації при покупці. Є місце на передній стійці під подальшим розташуванням тахометра, ехолота або схожих приладів.
Знімний вигляд
Часто можна зустріти бічні кермові консолі на човен подібного зразка, їх закуповують для звільнення простору всередині плавального засобу. Екземпляр досить міцний, але з нержавіючої сталі його рідко виробляють, найчастіше віддається перевага склопластику, щоб максимально полегшити конструкцію.
Вага не перевищує 3 кг, монтаж простий, у деяких випадках використовуються пази, інші варіанти виконання необхідно щільно притягувати кріпленням. На ходу каркас не піддається вібрації, всі форми ідеально правильно закруглені, щоб у екстреній ситуації не порвати ПВХ або не завдати травм судновласнику.
Поради при виборі кермової консолі
Більшість людей вирішується робити кермову консоль для човна своїми руками, але більшість мисливців і рибалок віддає перевагу заводським екземплярам з вітрин. У цій ситуації потрібно прислухатися до порад експертів, щоб прийшовши до спеціалізованого магазину не зробити фатальних помилок.
При перегляді товару, що цікавить, в магазині краще відразу визначитися з метою водної подорожі, буде це просто прогулянка або комплексний захід, і відштовхуватися від цього.Варто продумати, як часто спускатиметься на воду плавальний засіб, від цього моменту залежить основний матеріал.
Примітка! Метал дуже міцний, пластмас гладкий, він не такий ламкий, як склопластик, морська фанера є абсолютно водонепроникною.
Розміри потрібно підганяти в кожному випадку індивідуально, залежно від кількості людей, які будуть сідати всередину. Рейлінг дуже практичний, у деяких моделях він входить у комплектацію, на поручні вдасться запросто закріпити освітлювальні прилади або протитуманні ліхтарі.
Вузький палубний пристрій
Серед позитивних сторін варто виділити низьку вагу, продукція випускається в білому або сірому відтінку, решта візуальних оформлень вимагатиме попереднього замовлення.
Під час виготовлення на заводі виробнику використовується пластик, середні габарити виглядають так:
- Довжина 80 см;
- Ширина 50 см;
- Висота 115 см.
Вартість для більшості людей здасться демократичною, але матеріал не найміцніший із усіх існуючих на ринку.
Каркас із нержавіючої сталі
Подібні конструкції мають величезний попит не тільки у власників стаціонарних пристосувань, а й у господарів надувних видів. Діаметр труби – не менше 2,5 см, чого цілком вистачає для надійної та тривалої експлуатації.
- Серед переваг експерти відзначають простоту монтажу, легкість, невеликі габарити, міцність основної складової, швидкість знімання або установки.
- Вузли встановлених деталей завжди залишаються відкритими, оскільки декоративні елементи відсутні, цей фактор нерідко призводить до незручностей.
- При незручних рухах власник запросто порушить розташування додаткових пристроїв, тахометра, ехолота або тросів, необхідно виявляти обережність, а вона відволікатиме від поставлених завдань.
Не менш важливо відзначити те, що селектор реверсу та газу монтується тільки праворуч по ходу руху, в момент придбання варто звернути на це увагу.
Фото кермової консолі для човна