Човновий мотор своїми руками: креслення, схеми та варіанти складання (інструкція, як зробити та збільшити потужність)

Човновий мотор своїми руками з триммера, бензопили, мотоблока: поради, як зробити простий електричний мотор для човна

Дослідний рибалок знає, що без надувного човна складно розраховувати на вдалий улов. Біля берега хороша риба не ходить або її дуже важко зловити. Але не в кожного вистачить зусиль і завзятості, щоб на веслах довго вибирати гарне місце. Тому буде потрібно двигун.

Його можна купити або виготовити власними зусиллями, у цьому випадку необхідний надійний креслення човнового двигуна. Не варто думати, що це дуже складно, оскільки для роботи підійдуть старі запчастини, які зазвичай лежать без діла у сараї, гаражі.

На деяких водоймах заборонено бензинові двигуни. Тому доведеться спиратися на електричний аналог. Хоча, якщо дозволяють правила експлуатації квадрата, приватного ставка або озера, тоді можна використовувати бензиновий, оскільки він потужніший і простий в експлуатації, залив паливо і вперед.

Вчимося створювати електромотор для човна

Для цього допускається використання електричного двигуна зі зламаного виробу. Але з огляду на те, що магазинний аналог справжнього мотора для човна коштує дуже дорого. Принаймні більше, ніж бензокосарка або шуруповерт.

Тому можна купити нові вироби і запозичити звідти двигун.Цей варіант менш витратний і просто реалізується. Особливо підходить для тих, кому фінансова сторона є дуже важливою. В іншому випадку вигідніше придбати плав засіб з мотором та відповідними пристроями для успішного лову риби.

Ми виходимо з того, що є надувний човен без двигуна. Розглянемо етапи виготовлення двигуна для даного бюджетного та ергономічного плавального засобу для аматорського лову риби:

  1. Придбаємо або використовуємо старий шуруповерт, електричний двигун на основі акумуляторів.
  2. Якщо потужність акумулятора занадто маленька для тривалого та швидкого пересування водоймою. Тоді варто звернути увагу на автомобільний аналог з 12 V. Але прилад повинен відповідати цій робочій напрузі.
  3. Щоб оптимально завантажити човен вантажем та спійманою рибою та не переживати за здатність переміщатися краще спиратися на електричний привід з потужністю 300 W.
  4. Необхідно подбати про зниження крутного моменту електродвигуна. Для цього монтується редуктор, без нього у разі експлуатації електродриля.
  5. До цього зв’язування додається гребний гвинт, але допускається використання приводного валу.

Завдяки електричному мотору можна рухатися безшумно.

Якщо складання, здається, занадто складним можна спиратися на відео виготовлення човнового двигуна на основі наочного прикладу. Виріб значно економічніший у ремонті і коштує дешевше, ніж магазинний аналог.

Вчимося створювати бензиновий човновий мотор

Такий виріб вигідніший, оскільки має збільшену потужність. Воно гарантує приріст швидкості, що має на увазі охоплення більшої площі для підбору гарного місця для лову риби.

  • Потужність завжди на одному рівні, що не скажеш про електричний двигун, у якого багато недоліків і займає корисну площу акумулятор.
  • Допускається використання агрегату від тримера, бензопили, мотоблока та інших виробів, що працюють на основі бензину. Вибір залежить від човна, доступного кріплення та фінансових можливостей.
  • Оптимальним варіантом вважається тример, оскільки необхідні невеликі доопрацювання. Прийде замінити пристрій для закріплення волосіні і додати гребний гвинт. І всі двигуни можна використовувати на човні.
  • В інших випадках доведеться додати редуктор, гребний гвинт, вал та внести інші доробки. І сам процес з’єднання такої системи з урахуванням надійної роботи не відрізняється спрощеними діями. Потрібні, більш, серйозні навички в порівнянні зі складанням та налаштуванням електричного приводу.

Але це не означає, що немає альтернативи. Особливо просунуті рибалки навчилися використовувати мотокультиватор. Для цього вони позбавляються фрези і замінюють цей вузол на гребні лопаті.

В обох випадках необхідно враховувати, що ще доведеться продумати процес установки двигуна на човен. Особливо це складно у разі надувного чи гумового виробу.

Стійка для мотора своїми руками

Щоб заощадити кошти стійка для човнового двигуна своїми руками, створюється на основі непотрібного виробу з коліщатками. Це дозволить у процесі виготовлення внести власні коригування та гармонійно вписати деталь у загальний дизайн.

Виріб допоможе безпечно зберігати двигун взимку або під час обслуговування. Завдяки надійній фіксації значно простіше організувати реконструкцію або здійснити заміну олії, змастити гвинт.

Окрім цього, це передбачає полегшення стартового запуску мотора та виконання інших робіт пов’язаних з обслуговуванням виробу. Варто звернути увагу на підвищення безпеки в процесі транспортування.

Як захистити двигун

На жаль, на 7 фунтів під кілем складно розраховувати на всій площі водойми. Тому в разі потреби робимо захист човнового двигуна своїми руками.

  • Насамперед думаємо про життєстійкість гвинта, оскільки навіть мінімальне пошкодження лопаті здатне вивести з ладу вузол або призвести до значного руйнування.
  • На основі всіх факторів багато компаній випустили якісний захист для гвинта.
  • Але американський виробник Macs Prop Savers запропонував відмінну якість за помірні гроші.
  • Тому його продукція стала дуже популярною.

Такий захист представлений кронштейном на основі нержавіючої сталі, схожий на передню частину лижі.Деталь скріплюється з опорою редуктора, завдяки 4 гвинтам і пластині у відповідь.

Такий підхід чудово оберігає гребний гвинт від фатальних ударів об підводні перешкоди та дно. Завдяки оптимальній площі виробу гарантується збільшення динаміки під час руху дрібними хвилями, оскільки компенсується вібрація судна.

Гвинт з цим захистом не боїться водоростей, втрачених рибальських мереж, волосіні, снасті або гілок. Завдяки 4 типовим розмірам можна встановити різні види мотора.

Як захистити човен

Ми розглядаємо бюджетний варіант використання мобільного плав засобу для лову риби. Але для нього може знадобитися чохол на човновий мотор своїми руками, оскільки так дешевший.

Для цього вигідно спиратися на відповідний виріб для мотоцикла чи іншого транспорту. Якщо трохи не співпадає, розмір його можна підігнати на швейній машинці.

  • Але чохол послужить гарною службою не тільки для зберігання.
  • Які якості дуже корисні при транспортуванні човна.
  • Він зможе захистити двигун та інші важливі вузли від пошкоджень і дозволить збільшити термін експлуатації.

Тепер ми знаємо, що двигун для човна можна виготовити своїми руками із зручних засобів. Дозволяється застосування електричної або бензинової силової установки.

Дуже важливо забезпечити якісний захист важливих вузлів виробу в процесі експлуатації, зберігання та транспортування.

Фото саморобного човнового двигуна